Wednesday, October 20, 2010

MENUNAI FARDU HAJI

Alhamdullilah saya dan isteri akan menunaikan Fardu Haji pada tahun ini. Kami akan melapor diri di Kelana Jaya jam 1.30 pagi 26 Oktober 2010 dan menaiki KT57. Pergerakan dari rumah akan saya lakukan jam 10.30 malam 25 Oktober 2010 bagi memastikan kami sampai 2 jam awal dari waktu lapor diri.
21 Oktober 2010 saya mula bercuti. Saya memohon maaf kepada semua yang melayari blog saya. Saya mengharapkan doa semua agar kami dapat melaksanakan haji dengan sempurna. Insya Allah kembali ke Tanah Air pada 8 Disember 2010 dengan mendapat Haji Mabrur.
Di sini saya ingin menjelaskan catatan PENGEMBARAAN INTELEK adalah catatan pengalaman saya yang saya lalui semasa berada di Tanah Suci pada musim haji yang lalu. Saya mengajak pembaca dan merasai pengalaman tersebut mudahan-mudahan bakal haji dapat pengalaman yang lebih baik dan manis untuk mempertingkatkan keimanan kepada Allah s.w.t. Penjelasan saya nyatakan kerana ada yang menyangka saya telah berada di Tanah Suci semasa saya menyiarkan catatan tersebut.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes