Saturday, September 4, 2010

SELAMAT HARI RAYA EIDIL FITRI

Sempena kehadiran hari lambaran tidak berapa hari lagi, saya dan keluarga ingin mengucapkan :
Selamat Hari Raya Eidil Fitri, Maaf Dzahir & Batin.
Kepada pembaca Blog Saya dan Khasnya peserta Kursus Haji Bersiri, Kursus Haji Intensif & mereka yang berurusan dengan THWP, saya secara peribadi memohon maaf jika kata-kata dan tingkah laku saya menyinggung perasaan. Semoga amalan sepanjang bulan Ramadhan diterima oleh Allah s.w.t dan diberi ganjaran pahala disisinya. Amin..........

1 comments:

mzainiosman said...

saya juga jika ada salah dan silap kutur kata atau e-mail haraplah maafkan saya ye....
walaubagaimanapun laman blog tuan haji banyak membantu saya mendapatkan maklumat terkini yang
terdahulu dari orang lain..terima kasih sekali lagi pada tuan haji yang bertungkus lumus seharian untuk bakal jemaah haji tahun ini....alhamdulillah berkat doa yang tuan haji bagi tuh saya telah terpilih tahun ini dan menjadi tetamu allah pada tahun ini.doakan saya agar selamat tiba dan selamat kembali jika ditakdirkan saya wafat disana..sedekahkan al-fatihah buat roh saya disana ..amin....allah yang maha besar lagi mengetahui.....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes