Saturday, September 11, 2010

BERGAMBAR DI HARI RAYA AIDIL FITRI 1431H

Saya sekeluarga pada Hari Raya Pertama beraya di Kampong Batu 3, Jalan Bangi Lama, Semenyih. Semasa beraya kami sempat menyambut hari kelahiran Abah saya (berjubah putih ditengah) ke 73 tahun, Ibu saya sebelah kanan abah saya terlindung sedikit dan Datuk saya sebelah kanan, di hadapan sekali memakai baju melayu hitam dan bersongkok. Gambar di atas adalah sebahagian dari keluarga saya.
Raya Hari ini sudah masuk hari kedua bulan Shawal, ini bermakna hari kedua dalam Bulan-bulan Haji. Bakal Haji 1431H telah berada dalam bulan-bulan haji. Tidak beberapa hari lagi Bakal haji akan mengetahui Jadual Penerbangan Haji. Bakal Haji Pakej akan dipanggil untuk taklimat Pakej. Bakal Haji Pakej atau Muassasah akan di beri Gelang Pengenalan Diri apabila TH memanggil untuk mengambilnya. Jika tidak bakal haji akan memperolehinya di tempat berlepas. Bakal Haji Muassasah akan diminta untuk mengambil beg galas dan bakal haji Pakej akan diserah oleh Pakej yang diikutinya.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes