Friday, June 18, 2010

KURSUS HAJI INTENSIF 1431

Bakal Haji 1431H yang terpilih dan Menunggu yang telah menerima tawaran seluruh Malaysia akan menerima surat panggilan Kursus Haji Intensif (KHI) dari Pejabat TH yang berhampiran atau Pejabat Pengendali Pendaftaran Haji.
Bakal Haji yang berurusan dengan TH Ibu Pejabat, TH Batu Caves, TH Ampang dan THWP akan menerima surat panggilan KHI yang diposkan oleh THWP pada 25 Jun 2010. Setelah dibuat perancangan semula maka THWP akan memulakan KHI pada 10 dan 11 Julai 2010 di 3 lokasi iaitu Masjid Negara (MN) , Masjid Muaz Ibnu Jabar (MMIJ) Setiawangsa dan Masjid Saidina Othman Ibnu Affan (MSOIA) Bandar Tun Razak. Bakal Haji yang menerima surat panggilan hendaklah menjawab akan hadir dengan mengembalikan keratan kehadiran ke THWP atau melalui SMS No. 012 684 6427 dengan menaip KHI (Nama) (No KP) (tarikh Kursus) (Singkatan Tempat) Contoh: KHI Abu bin Bakar 580225106089 10 & 11 Julai (MN) . Atau melalui email : mazlan59@gmail.com. Jika THWP tidak menerima jawapan sebelum atau pada 2 Julai 2010 maka THWP akan menggantikan tempat kepada bakal haji yang lain.
Bakal haji yang mendapat panggilan KHI yang tarikh nya berbeza dengan pasangan atau anak atau ibu bapa boleh dimaklumkan kepada THWP supaya disamakan tarikh atau tempat melalui cara di atas.
Bakal haji yang menerima surat dari THWP tapi mereka berada di luar Wilayah Persekutuan ingin mengikuti KHI yang di adakan oleh Pejabat TH berhampiran, harap dihubungi dahulu perjabat tersebut untuk mengatur tarikh KHI yang ditentukan.
Bakal Haji yang menunggu jawapan rayuan tidak diperuntukan untuk KHI tetapi jika jawapan diterima lewat, mereka akan dipanggil Kursus Haji Khas.

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes